//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







Vacation

Hello Kepada Pembaca,

Apa khabar? harap semuanya sihat walafiat ye.
Haa ceq nak habaq tentang percutian kali ni,
Mungkin nampak biasa je. Tapi nak cerita juga.

Sebelum tu, gua nak bagitahu,
Haritu BIRTHDAY aku. lalalala
8 JUNE haritu. So now im turns 19.

 

See banyak ucapan, eceh ajet ajet sungguh.
Alhamdulillah panjang umur juga dapat merasa umur belasan tahun lagi.
Tahun depan tak dapat dah nak merasa umur belasan ni. hehe
Percutian di Melaka pula, Thank you so much kpd Melaka Lejen


Heartbeat <3

Melaka Klebang tempat wajib datang kalau balik Melaka
Kami sudah member dari kecik sampai besar haa. Sayang gila,

Ini lagi dua orang yang gua wajib jumpa juga kalau balik Melaka.
Sayang ketat ketat. Hahaha. Penyeri hidup. (lelaki dikecualikan)

Biarpun tidak berapa lama bercuti di Melaka,
Tapi gua seronok bangat seh. Haha.

Ok last and last, i nak say Goodbye >.<
Enjoy you all punya holiday pula ye. Tata