//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK






Ke Bukit Cerakah Ke Kito

Hai uollss, lama tak mengupdate kan blog ni.
Haa ni yang ceq nak habaq mai *aip kenapa dialek pineng lakk*
Haritu berkembara di Bukit Cerakah Shah Alam
*kembara la sangat* *promote tempat cerakah*

Ini gambar gua honeymoon dengan bestfriend kat atas bukit. Ceceh honeymoon gitu.
Tempat ni sangat cantik dan besar.
Capek doh jalan pusing pusing pun tak habis satu taman tu.

Hai acah acah dekat Korea kita. Haha. Ini sebenarnya rumah Empat musim. Kat dalam ni sejuk gila menggigil ceq tahu. Tahan sejuk je la, Lain kali kene bawak baju sejuk masuk ni.

 Yayy semangat aku lompat tu haa amik kau. Ni pengalaman paling best sebab For The First Time In Forever *acah lagu Frozen* aku naik flying fox.
 perghh puas aku jerit sampai kering anak tekak.
Ini namanya #SKYTREK. seronok habis wa cakap sama lu. Patut cuba lagi.

 Hai baju disponser, haha nak promote KEDAI PELIK ni kat shah alam.
Bak mai datang ramai ramai serbu kedai ni. Support Kedai Pelik, Lokalah.

Akhir kata gambar, senyum sokmo dari saya yang dah makin tembam ni.

Setakat ini pengalaman untuk kali ini. Seronok dan penat seharian tak ilang. capek.
Kalau nak tengok gambar banyak lagi boleh lah tengok kat FB gua atau IG yar.

p/s: sakit tangan gua sampai kene alahan gatal ruam. cedih :(