//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







Havoc havoc semua.

Hai setelah sekian lama tak mengupdate, akhirnya buka jugak blog ni
masih bernafas dan teruskan bernafas.

terlalu  banyak hendak diceritakan tapi semua terbang bagai debu ditiup angin.

Gambar menceritakan segalanya;

now im swag. lol.
become a big girl and need more experience in life

Ini gambar aku masuk majalah epop. haha sangat sangat memalukan.
Tu pun perasan bila member bagitahu. Aiyoo.

Swag and Havoc. haha

Jalani hidup sebagai pelajar kolej bukanlah sesuatu yang mudah, terlalu banyak dugaan yang harus dihadapi.
Alhamdulillah dengan pointer yang baik semasa semester 1 walaupun ada sesetengah manusia yg sangat tak puas hati dengan keputusan yang aku dapat, aku bersyukur sepenuhnya. Alhamdulillah.

Aku akan cuba teruskan dan gigihkan usaha untuk hidup dan maju ke depan biarpun dicaci dimaki dikutuk diherdik oleh orang orang diluar sana. Havoc wawa.

Sedang cuba untuk menjadi seorang hamba Allah yang setia.

p/s: In love dengan Mr L. Nanti aku kawen jemput datang ye. hehe.