//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK







Anneyosayo.. kembali menaip.

Hai dan Salam satu Malaysia semua.
Fuhh lama bebenor tak update blogkann.
Dah bersarang ni haa, nak kene kemass ni. Haiyoo.

Okayy pasti ada yg nak tahu perkembangan Wawa kan. Hehehe
(Bajet je ada org nak tahu konon)
Baiklahh

Setelahh Wawa berhenti kerja, Wawa akan sambung pelajaran

Kemana?.
Wawa dapat tawaran ke Politeknik di Shah Alam.
So mana yg dapat sama jugak di tempat Wawa belajar, 
Hoyeahhh kita gengg. Sepp sikit. Hehe

Okaylaa semua, 
Jumpa lagi di entry akan datang

Wawa nak ucapkan selamat belajar untuk kawan kawan disana yer.

P/s; akaun twitter lama dah kene hack. So ni akaun baru ye. @UNAWWAR.