//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK






Sup Ayam Cik Taram oii


Seperti yang anda semua lihat, tu dia Sup Ayam Cik Taram oii..
Sebenarnya aku tak pernah langsung masak sup apa pun. Mee sup pun aku tak tahu..

Tapi sebab kan dah kelaparan tahap maksimum dengan tekak ni rase macam nak makan sup pulak. Tu yang jadinya aku hentam resepinya je. Bedal je apa yang aku jumpa kat dapur tu aku sumbat dalam periuk sup aku. hoho*

Resepi yang aku letak
  • Halia
  • Bawang besar + bawang kecik
  • Daun bawang
  • Tomato
  • Ayam
  • Kiub ayam pati Knor
Aku kalau bole nak sup tu sesedap mak cik aku masak. Perghh memang berpinggan sepuluh kali la kalau makcik aku punya sup. Sedap tak terkata.

Kendian aku pun masak la ikut suka aku kan, resepi ciptaan sendiri kot. erkk*

Haa lepas dah siap semua aku bagi la umi aku rase (juri wehh) komenn pun positiff je.
Umi kata sedapp tapi cara masak salah sikit. Kalau ada 10 bintang tu, dapat 8 laa. okay la tu first time punya kerja dah sedap kan, hikhik. Lepas ni boleh la masuk Masterchef, hahaha.

Bagi yang nak cuba tu, cuba la ye. semoga berjaya.