//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







Sepupu oii..


Click untuk tumbesaran



Ni la dia kazen yang dah lama gila nak mati tak jumpa. haha tipu je*
err ni gambar kiteorang skype~ lalala tentu la korang pun nampak kan.

Ehem kalau ada sesiapa yang berminat nak kenal dgn dia ni,
aku boleh recomendkan (betul ke eja?) hikhik :)

bagi aku dia ni boleh la baik jugak, tak dayus kann. erkk*

Ah aku sakit tengkuk la sekarang, maaf tak dapat nak menaip lama.
pergi dulu ye. tata. kamsahamnida.

p/s: kacak ke? err boleh laa sikit. kuikuikui.