//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK






Hari yang bertuah

Salam satu Malaysia semua~ weee touched bila dgr lagu tu.
*banyak kenangan manisss. lalalala~
Dah dah, straight to the title. hewhew

Semuanya bermula begini,,.
Payah untuk bangun pagi nak temankan adik aku ke Times Square harini
Aku memaksakan diri juga dgn hati yg ikhlas(cewah) temankan dia la. Sesampai disana,
Kat Times Square tu tetiba ada majlis raikan apa pun aku tak tahu la kan.
Sampai sampai je dah dapat makanan FREE, eh baik pula hati chef tu pelawa makan.
Alhamdulillah time tu pun aku tgh lpr tak sarapan. Tawu tawu je chef ni. Haha

Sesudah tu pergi la temankan adik aku pergi kedai yg dia nak tu (kedai Korea)
Kedai tu banyak betui brg brg bagi peminat kpop ni. Ahaks ;)
Dah tu adik aku beli banyak la jugak kan. Penuh tangan nak pikul wehh.
Tetibe pulak untie kedai tu bagi la Member Card. Wahh syok ah dpt brg murah sikit.
Memang beruntung la kan, kan, kan. hukhuk.

Dah tu kaki penat berjalan, kami pun berhentila rehat kat food court jap.
Tetibe datang la sorang abg ni (eh abg ke pakcik?) haa bg la tiket ke cosmo world.

 
Ni la dia tiket si abg tu bagi. Wahh memang syok ah dpt FREE kan.
Lagipun memang rase nak sgt masuk cosmo world ni setelah sekian lama dah tak masuk.
Cehh memang rezeki la katakan. Berbaloi baloi.

Apa lagi, drpd niat nak balik td terus dibatalkan utk pergy Cosmo world.
Perghh tgk beratur panjang gilaa la. Ramai jugak yg nak masuk free ni.
Beratur je la dlm beberapa minit kann, sabor je la.
Thenn, baru dpt masuk excited gila terkejar kejar pilih mainan. hoho

The first game kami main ni haa, Tren apa ntah namanya. Memang mcm budak budak. hehe
Lagipun tak ramai org beratur then kaki pun dah penat terasa nak duduk rehat jap. Hoho
Ponn ponn ponn, siapa nak tumpang mai ahh :)

Sesudah itu kami naik pulak Dizzy izzy. Wahh game ni mmg best. Aku pun suka.
Mujur ah tak ramai yg beratur time ni. Terus langsung aku berebut nak main.
Memang seram wehh mula mula. Macam naik roller coster gitu la.
Bagai nak tercabut jantung woo. Haha tapi memang best.

Ada lagi game yg paling paling bangang kot. Err game tu bosan sikit.
Ala yg naik kuda berpusing mcm kat fun fair tu. Tahukan?
Mmg langsung tak ramai beratur sampai boleh naik dua tiga kali. Haha

Macam macam la lgi main sampai tak perasan masa berlalu begitu pantas.
Wohoo tambah lagi jumpa adik bujang aku belanja mkn. Syok ahh.
Haa tu la pengalaman manis utk harini.
Sekian

p/s: Penat dari tadi tak hilang hilang ni~

-Entry kali ni agak panjang. Penat menaip-