//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK








  
Malang Oh Malang.
Kenapa kah hari yang indah diganggu oleh makhluk sumpahan itu.
Ohh sangatlah Geram dibuatnya. GRRRRR.
Konon tegur muka suci bagai pijak semut tak meninggal.
Bencinya teramat bagaikan mahu ku bunuh tikam kerat disitu jugak. (kejam gila)
Entah bagaimana boleh dijodohkan dalam keadaan itu pula. Redha je la.

Cara kau memandangku saja sudah dapat ku agak yg kau bagaikan mahu membunuh aku disitu seperti mana yang ku rasakan. 
Tapi Alhamdulillah ada sang penyelamatku disitu yang dapat melegakan hatiku.  
 

Alhamdulillah aku tidak diapa apakan. Nasib menyebelahi aku kali ni walaupun kau mempunyai geng Kapak, geng Parang, geng Pistol ataw segala geng puak pun aku tetap bersyukur dan berharap tidak lagi ketemu mu sampai meninggal sekali pun. Sukar untuk meminta maaf dan dimaafkan.Sorryy.

Aku tahu aku tidak sebaik mana, aku cuma manusia yang sentiasa melakukan kesilapan dan berharap dapat menjadi lebih baik untuk semua orang. Maafkan aku jika ada yang terasa.BYE.