//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK








Hi,
Saya mahu kerja...
Sesiapa tolongla bagi saya kerja bergaji ^.^
Dah tak tahan duduk rumah hadap televisyen tu.
Please sesiapa kalau ada nak bagi saya kerja tu boleh calling calling me *campak nombor* nah >.<

Kalau boleh saya suka yg ada semua perempuan je kat tempat kerja tu
Lagi bagus kalau tak kene buat banyak kerja.
Suka juga kalau tempat kerja tu tak kecoh ribut sangat, tenang je.
Macam muzium ke ataw kedai buku ke. Tempat kerja yang comel pun saya suka.

Banyak karenah betui, hikhik. Harap saya dapat la kerja nanti. byee :)