//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK








hey hey Wawa here! Annyeonghaseyo.
Yo harini dapat jugak wawa balik kampung taw taw. Seronok sih.
Wawa kat kampung ni haaa *lambai tangan* Melaka taw.
Tenang aman dan damai sangat tp agak panas cuaca disini. HOTTT*

Orait, aktiviti harini takde apa. Macam yg wawa kata, TAKDE APA!
Fuhh sungguh bosannnn tawu. Nak keluar pon kne pikir 11kali akibat cuaca ni.
Hurm, sepatutnya macam yg dirancang, wawa nak tgk Strawberi Cinta.
Tapi cuaca yang panas ni la halangan wawa nak pergi tgk. Sedih ni.
Tapi kalau tgk malam pun seronok jugak. Nyaman aje. xoxo.

okaylah semua, wawa dah tkde apa nak kata. byee.
p/s: kalau dapat makan Maggis sekarang ni pun sedap taw.