//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK








TIRED
hello everyone pretty and handsome :)
today no have hot story yar.
so this time i just say that i'm so tired.
because of fasting~
hohoho~

orait, kita bicara berbahasa melayu sahaja la,takpayh nak speking segala :P
hurm sebenarnya nak ucapkan sumthingg ni, scroll yar
V
V
V
tadaaaaaaa~~
SELAMAT HARI RAYA!

korang mesti suka kan ucapan aku ni :) *puji diri sendiri*
maaf la tahun ni tak dpt nak hantar kad raya kat korang semua.
zaman dah moden, so terpakse la gunakan internet yang ada ni~ hihihi
korang beraya tolonglahh jangan lupa nawa kat sini yar
btw, nawa raya dulu dah. hohoho. balik kampung~
bye korangg, nnnty nawa post pasal hari raya pulak~