//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







i MISS you, MQY

Entah kenapa semenjak dua menjak ni terlalu rindukan dia~
semakin diri ini cuba untuk melupakan dia, semakin hampir pula.
harini juga aku terpaksa juga meluahkan bahawa aku rindu pada dia.
tidak berani untukku bersua dengannya setelah banyak adegan pelik yang telah aku lakukan
malu sesungguhnya malu sangat!

aisheh men, aku terlalu kemaruk kat dia bagaikan kemaruk pada cikgu HEM aku.
mujur dia juga merupakan salah seorang pelajar yang berdisiplin mcm cikgu HEM aku. haha
(xde kene mengena)

sampaikanku GOOGLE namanya untuk ku lihat dan cari pengenalan tentang dia.
akhirnya, ku jumpe ape yang ku cari selama ini.
dia ada bloggggggggg weh :) *muka happy*
aku pun dengan memberanikan diri melangkah setapak ke arah butang FOLLOW di blog dia.
done! dia menjadi following aku.
so lepasni dapatla aku stalker dia hari hari. hahaha gila sudah aku ni.

Ya Allah, jika dia jodohku, pertemukan hubungan kami dalam keadaan yang romantis :)
ecececeechhhh, hahahaha. kbyee. *malu pabila cintancintun ni*



p/s: tadi cikgu sabirin bagitahu aku dapat bintang di sekolah, happynyer :)