//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK








Hi, gambar kat bawah ni ada tak macam ala ala model?
takkde?? ehh korang ni, tolonglah cakap ada.
*nak berangan jadi model japp*
hishhh,, ada lalat pulak kacau angan angan ni~


orait, ni la antara gambar yang ada sempena photoshot kelas untuk letak kat majalah sekolah.
kwasannya di Bukit Jalil yar kawan kawan semua.
hurm, tu je nak bagitahu.
kawasan kat situ cantik, kalau nak tengok lagi, pandai korang la cari kat FB yar.
dhaa~