//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK







PLKN

yuhuu, saya tidak terpilih ke PLKN dah saya harap taknak langsung!
say NO to PLKN. hahahahahaha
alhamdulillah le tak pergi situ, bukan apa.
belum lagi dengar budak budak cakap seronok taw kat situ.
eiii, tu yang taknak. okay laa. tu je yg nak kasi tahuuu~
byee