//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK









hey, ape khabar semua, hurmm nawar takde mood laa malam ni.
bosann nye, nak stadi tapi malas pulak. adoiii,
dah laa lapar lagi pulak ni, jum sesiapa belanaj nawa makan yuh!

nawa nak cite pasal perkembangan kat skolaa lahh, bolehh tak?
yang mana taknak dengar tuh berambus! HOHO*
kat skola nawa okayy je, ader ramaii kawan yang baik baik semuanya taw.
cikgu pun baik baik jugak. tapi ader sowang cikgu ni suke bahan kiteorang taw.
tapi takpe, kiteorang satu kelas tetap happy . huhu

dekat sini nawa rumah sukan warna HIJAU taw. hahah, saje nak gtau >.<
okayy lahh, nawar nak pergi makan ni, dah lapar pulak. tatata semua (!)