//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







cacar air lagii???

Assalamualaikum semua dan hai jugak :)

wehh korang semua,nak tawu takk yang nawarrkan kene cacar air balik laaa
aduih, gatal gatal nawa dah taw. tak tahan dibuatnyaa
dah mengaru macam beruk kat hutan cari kutu nieee.

sape nak dekat dengan nawarr, mai sini rapatrapat dan menjangkit terus.
HOHO, doakan nawa sembuh cepat taww!!

AMARAN!
jauhkan diri anda dari orang yang kene cacar air, semestinya akan berjangkit
jagela juga kesihatan anda, cewahhh >.<