//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK







are you Happy?


i'm so SAD todayy :'(
disebabkan hal yang kechik aku menangis.
aku ni lemahh sangat, tak bolehh nak kuat langsung. terlalu lemah!

okayy aku mang nak cite kat korang semua pasal ape, tapi aku malu laa.
kalau nak tawu korang tanya laa sendiri ehh  :)
btw, sekarang pongg aku sedih lagi.
bukan sebab cinta tapi sebab lain. korang pun kalau tawu sebabnya pasti akan tergelak
aku ini memang lemah sangat, tak mampu nak tahan air mata yang mengalir

aku berdoa semoga aku dapat kuatkan semangat aku.
aku tak nak jadi lemahh +.='
HOHO(!) k laa byee semua. mmmuahhh