//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK







dugaan


Ya Allah, bantu lah aku untuk hadapi semua dugaanmu ini. aku sudah hampir berputus asa. kuatkan semangat aku. tabah kan hati ku. serta lindungi aku dari segala bencana. lepas satu masalah, satu lagi yg datang. kenapa? (da macam dlm sinetron pulak)

Walau ape pun yg terjadi, aku taw kau berada dekat dengan aku untuk menghulurkan bantuan.
Terima kasih :')