//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







-no title-


Hellllllllllllllllllloooooooooooo dunia :)
okayy harini nak cite pasal aku esok akan menjadi budak baru
di SMK BANDAR TASEK SELATAN.
terima kasih tuan pengetua sekolah tu dah terima aku masuk sane.

Btw, aku sangat rindukan skola lama aku,
aku nak mintak cuti satu hari supaya dapat jadi budak skola lama balik.
please mum,, i'm begging. =.=
sedih taw terpakse tinggalkan dia sowg sowg kat sane.
nak melalak aku taw, tp terpakse la dear,
i harap u paham keyh, i will miss u,
nnty belajar rajen rajen ehh korang, huhu.

Sayang korang sangat sangat taw!