//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







ILY frens


Haii semua ! apa khabar ?? harap sihat la yer .
harini nak cite ttg ape yg jdi semalam keyy
(cite lari tajuk jap)
haa camny , semalam aku pergy TS,
alaa Times Square tuu. tawu kan??
aku pergy dgn BestBoyFriend akuu :)
tp sbnarnye time tuh nak gy tggu trip dari Melaka
membe lame aku yg cuncun semuanya

time tggu tuh aku dgn si dia pun mengisi masa lapang jap
dengan bermain bowling.
ohh sumpah segan gile taw !
maklumlahh sudah lame tak main, skill pun tkde.
btw, aku menang jugak !
HAHA*
(tu pun dia tolg sikit)

okayy lepas dah main ape semua,
aku pun pergy makan jap
then ade text gtau yg skrg da boleh jumpe !
waa, aku dengan wajah yg happy kemain tuh pun bergegas.
then alhamdulillah dapat jugak le jumpe dowang kat KLCC
tu pun dpt jumpe kejap je.
nie haa org yg aku jumpe tuhh:


*mereka terbaik dalam hidup*

okayy da tgk kann?
dowang nie bestie aku taw!
tp time jumpe tuh ade sowg nie mcm majok je.
heyy tamau le cmtuh, nnty tak comel laa.
haa yg lawakknye time jumpe dowg nie
boyprengg aku nie ttbe malu lakk
maklumlahh ade lebih kurg 40 org perempuan.
HAHA* apelaa kan.

wehh aku tak puas jumpe kau taw!
btw aku nak gtau yg aku sayaangg korang sgt
okayy ILYSM frends!