//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK









hellohello kopikemilo???
HOHO*
haii teman teman!
tarikh harini cantikkan? kan?



waa tengok tuhh?
kann best kalau ader pape yg istimewa harini
bolehh la jadi kenangan manis antre aku dgn tarikh ni
hehehe (:

aku akan cube untuk cari ape ape yg spesial untuk tarikh nie
hmm tapi nak tentang ape niee?
korang ader idea takk ?
cepad cepad kesini kalau mau bantu. ehee

*kenangan manis kau dan aku
takkan ku lupekan sampai ke syurga*
(ecehwahh,nak melalut kejap)

ukeaa laa wahai sekalian semua,,
saya yg cun melecunn binti perasan ni ingin mengundur diri.
HAHAA!
bbyee semua,
kalau rindu aku,sebut nama aku 3 kali,
confirm aku xdatang. HOHO*