//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK







blogskin ??

hello dan assalamualaikum semua !

okay harini nawa nak cite pasal blogskin.
haa, mulenyer nawa tak tawu le ape la tentang blogskin tu
dah lepas belekbelek kat blog seseorg ni,
terus nawa berminat pulakk.

then nawa pun pergy la cari blogskin yg sesuai,
lepas dah tengok camne nak buat tu,
fuhh mang susaa laaa. bukannya senang taw!

dah tu nawa pun putus asa laa, tkdpt nk buat laa ):
nak kene kuasai code tuh dulu. huhu
(macam apelahh)
okayy laa, nnty dah pandai nawa buat kasi lawaa dan tunjukkan hasilnya keyh!
kbaii semua ~