//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







larian serentak , 1 Murid 1 Sukan dan 1 Malaysia .




haa , na citew nie pasal hary nie 1julai ade larian serentak untuk murid.
so , sume murid wajib lari .
tapi dssbkan aku rajin sgt , aku pun tak lari laa . hihi
aku pun g dok melepak skola org lain
kat SMK BANDAR TASIK SELATAN :)
nie tempat mengajar mak aku taw !
naseb baek la kat sini aku ade geng ,, huhu
nie hah geng geng aku kat skula tu :

aizat emer
 
budak nie naseb baek dy ader .
kite orang melepak kat kelas
pi merayau satu skula
berkenalan ngn mmbe dy
sembang sembang kosong
tu laa keje kyte orang
hahaa :P

Siti Nur Syafiqah
 
haa , nie pulak adek comel aku :)
mulemule tak perasan sape dy 
then , naseb baek dy knl aku
mmg excited gyler la jumpe dy
maklumlaa , first time jumpe
tp adek tetap COMEL :)

shafik

haa , nie lagi sowang .
mulemule jumpe dy buat tak tau je
macam tak kenal aku
mule la buat muke pelik dy
haha , tp naseb baek last last kau ingat
kalau tak , seap ah kau .
huhu :)


haa ,, sepatutnye after lari kene gotong royong
tapi , disebabkan sume rajin
mule la buat muke dono je
haaha
pape pun , seronok jumpe korang
dapat borak borak
nnty ade jodoh , kite jumpe lg yup 
dhaa ~