//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

TWITTER


FACEBOOK
KEEK
TUMBLR
SKYPE
Wawa.Jamlus
Sudilah diADD. Jgn malu malu.
INSTA
ASK







ustaz TUMBUK murid !


tadi kat sekolah ade pergaduhan lorh ..
antara USTAZ dgn PELAJAR PEREMPUAN . seram bai ..
citenye bermula apebila pelajar  perempuan tu pegy memekak time agama . mane la ustaz tu ta bengang . da laa ustaz tu tegur tak nak dgr . ustaz tu jugak memang panas baran . lagi pulak tambah dgn perangai bdk tu . fuhh ! memang ustaz tak boleh sabar n pun meletup la macam GUNUNG BERAPI . so , budak tu kene la satu tumbukan dari ustaz . memang TERBAIKK !! . hahhahaa .
tp kesian jugak la kat budak tu sbb muke dy da berdarah darah . ape kan nasib laa . kat ustaz pun kesian laa ta pcl pcl kne jumpe pengetua . kesian ...


p/s: harap ustaz dapat bersabar ye :)