//::Cinderella::
Sweet Princess

86 Says Hello Nawar!
Read this First!
Hak Bermain,Hak Kami!

Tak suka blog ni?
BOLEH BLAHH KAT SINI!

CLICK --> W A W A

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Wawa here be Princess >.<

kisah dalam blog ni kadang macam budak budak sbb dah agak lama menaip dari sejak form 3 lagi. Enjoy the READING

Bigfoots!


Please put URL BLOG/TWTR/FB yar



Contact me!

INSTA

TWITTER

YOUTUBE

FACEBOOK

SAYAT.ME

TUMBLR

WAWA.JAMLUS

KEEK







miss u so much !




True Friendship Never Die
 NURATHIRAH dan FATIN HAZIQAH
kawan baik sampai syurga right?
sumpah rindu gyler gyler kat kau orang .
aku nak sgt jumpe korang tp ade je halangan kan ?
sdeyh taw ,. tp tkpe , suatu hary nnty kite jumpe yer :)
aku nak kau tau yg aku tk pena lupe kan korang taw .
korang pun jgn la lupe kan aku lak . hee ,,
okeyh laa , pape pun aku RINDUU RINDUU RINDU korang sangat !
fullstop !



p/s: syangi la kawan anda dan hargai la merekaa .